my nuff

Air Kesukaan Fahim

Anak yang sorang ni memang senang kalau bab makan.
Bagi je apa, semua dia makan takkan menolak.
Seleranya lalu je, walaupun baru lepas makan.
Tapi tang air minum plak, Fahim tak berapa suka air manis.

Hadaplah kat dia macam2 jenis air sekali, dia hanya akan minum sikit je atau main2.
Sebab yang jadi pilihannya...

Air sejuk biasa je...
Haihhh...
Fahim.... Fahim....

4 comments:

Dina Ifhami said...

sama mcm adik sy . xsuka minum air manis . asyik2 air msak je :) haha

Normi Nieza said...

cik nor suka air suam..:)

Farah Waheda Wahid said...

baguslah...senang kalau macam tu... *_^

Mimie Najib said...

waaaa..bagusnya..takde risau sangat kena penyakit kncing mnis ke apa..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff