my nuff

Baju Raya... Kuih Raya.... Duit Raya... SIAP.....

Dah nak masuk 20 hari kita berpuasa. Minggu-minggu akhir puasa ni, semua sibuk dengan persiapan hari raya. Bagi Ain pulak, persiapan raya macam biasa saja. Ala kadar. Tak kurang tak juga berlebihan. Untuk Ain dan suami cukup baju sepasang seorang. Macam biasa anak-anaklah yang lebih sikit.
Kuih raya pun asal  ada aja. Silap-silap kuih raya tu habis pada kami anak beranak je.
Hmmm... Rasanya semua dah ada. Baju raya - tinggal jubah suami je yang tak beli lagi. Kuih raya - dah dapat dah hari tu masa balik kampung. Order dengan adik je. Duit raya - pun dah ada. Terima kasih untuk bos yang sudi tukarkan duit raya untuk kami di bank tadi. Jadi apa yang belum siapnya? Kasut raya!!! Alaaa yang tu bila-bila boleh beli. Lagipun anak-anak ni lebih selesa bersandal dari berkasut. Leceh nak buka2 kasut ni.


Mana gambar baju raya dengan kuih raya. Haaa... yang tu lain kali Ain tunjukkan....

7 comments:

Farah Waheda Wahid said...

akak, tiba2kan, sampul raya kita sama jer...dari AMBANK...wakakakaka...tadi nak tukar duit raya, untuk hari ni dah habis, so kena gi tukar pagi esok...tak jauh pun bank, kat bawah ni jer... he he he...

dEdEQ dE wIshEs said...

NAK DUIT RAYE SINGGIT . HEHEHE

Deqla Manjew said...

alaaa.. sy lom tukar lagi..biasanya hubby yg tukar.. ;)

Mrs Velentine said...

tak tukar duit raya lagi...baju pun tak beli

iu-hazirah said...

jemput join

http://www.iuzira.com/2013/07/contest-blogger-jejaka-jambu.html

Bin Muhammad said...

Wah dah siap duit raya! Bolehlah pos skit nih...hehe
Ntah le...kalau sempat tukar adalah....

Ainim Suju said...

oh..saya duit raya tak tukar lagi..xsempat nk gi tukar

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff