my nuff

Borang oh borang


Pagi ni Ain dah sibuk isi borang pendaftaran pra sekolah untuk Fahim. Dah janji dengan ofismate nak hantar hari ni. Alhamdulillah, semua dokumen sokongan yang dikehendaki dah ada. Tunggu pengesahan dari bos je.
Tapi bukan itu yang nak cerita sebenarnya. Cuma nak tau, kalau bab isi borang ni sapa yang bertanggungjawab, siisteri/ibu atau sisuami/bapa. Kalau Ain, memang sah2lah Ain yang kena isi. Tang dokumen sokongan plak, kalau setakat salinan ic suami ke, surat beranak anak ke, semuanya ada dalam simpanan ain. Cuma bila bab pengesahan pendapatan suami je, ain kena minta tolong suami.
Kat ofis ain plak ada juga, ain tengok brader ni yang buat semua, kalo bab2 daftar2 ni memang dia yang buat. Ada juga seorang akak ni, memang tak tau menahu pasal isi borang ni, bila dia amik borang pra sekolah ari tu terus dia bagi pada suaminya. Bila suami dah settle semuanya, dia tolong hantar je... hmmmm terbalik pulak.
Kengkawan plak macam mana.

posted from Bloggeroid

2 comments:

Ummi Kami said...

Salam 'Ain... :)

Seronoknya ada anak yang baru nak masuk sekolah, anak Kak Ummi semua dah besar panjang.... :D

Normi Nieza said...

tiada pengalaman lg..hihik

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff