my nuff

Habis Jahanam

Sekali lagi soalan yang sama bermain kat kepala otak ain ni. Anak2 ain ni rasanya semua lelaki. Tak de pompuan. Tapi diorang2 minat sangat lah nak main barang make up mama. Haihhh....





Yang tukang selongkarnya si kecik Firas, yang tukang operatenya si abang Fahim. Aduh,....
Tu yang Ain jumpa bangkainya, krim BB Safi Rania Ain ntah mana plak diorang campakkan,,,,
Haiii,.,, anak.... anak....

posted from Bloggeroid

3 comments:

Normi Nieza said...

Sabarlah..anak2 tgh nakal..:)

Mrs Velentine said...

miyami hancur sama mcm mv punya.klik2

Fizi Zaidi said...

dia nak yang baru la tu...nanti dah nak raya beli yang baru ye ibu..hehe..:D

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff