my nuff

Hari Blogwalking

Pagi Jumaat ni tiba-tiba rasa bersemangat pula nak berblogwalking. Bukan blogwalking saja, siap tinggalkan komen lagi. Semua entry yang ada dalam readinglist tu Ain akan terjah. Hmmm.... lama betul tak buat macam tu kan.
Ain tak sibuk ke hari ni? Ohhhhh tidak. Sibuk sangat. Tapi tengah pening dengan satu fail ni. Dah berhari-hari Ain mengadap. Tak jumpa juga jalan penyelesaiannya. Nak kena buat laporannya lagi. Kalau isu biasa bolehlah rujuk fail lain. Ni isu terpencil. Kena reka ayat sendiri. Hai..... Kalaulah boleh tulis laporan tu macam tulis blog ni kan senang.

5 comments:

Waalid Al-Marbawi said...

terjah waalid jugak ye..hehe..:D

http://permataperjuangan.blogspot.com

Zaidalifah Hussin said...

Jangan lupa blogwalking bonde yea, Ibu Amirul.

Kesuma Angsana said...

hehehe tq jalan2 rumah KA juga yer !

Farah Waheda Wahid said...

selamat berblogwalking kak... *_^

Nurfaezah Abdullah said...

jangan lupa singgah blog fae jugak :p

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff