my nuff

Mama ada belajar bahasa arab?


Bahasa melayu, bahasa inggeris, matematik, pendidikan islam, semua tu mama boleh ajar saya. Tapi bahasa arab, saya yang ajar mama. Sebab mama kata, masa mama darjah satu macam saya, mama tak belajar bahasa arab. Masa belajar bahasa arab masa mama darjah 4. Itu pun kat sekolah agama rakyat. Dah lah masa tu mama 'rajinlah' sangat pergi sekolah agama. Haihhhh... masuk sekolah menengah langsung tak de belajar bahasa arab. Tak pe mama. Nanti saya ajar mama bahasa arab. Ustaz saya dah ajar kat sekolah.

posted from Bloggeroid

6 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

dialog amirul ke tu sis hehe

dhati adiana said...

pasni bley bljar bahasa arab kat cikgu faiz.. hehehe

Sue-Rya Qistina said...

samalah dgn saya kak. dulu mmg xde belajar sekolah agama. anak jugaklah yg ajar kita. mujur babah diorg ni mmg tahfiz masa sekolah kt JB dulu

Maria Firdz said...

hehe.. bijak2.. :)

Hanif Idrus said...

Sama ler anak aku...
Bila bab bahasa arab.....aku failed

Ummi Kami said...

Salam buat 'Ain...:)

Amboi pandainya hero Ibu tu ye... :)

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff