my nuff

Nota Faiz Untuk Mama

Ada satu petang, Ain berdua je dengan Faiz (hari yang Ain MC). Bila Ain nak keluar ambil adik2nya kat sekolah, Faiz tak nak ikut. Ain tau aangat dah, kalau dah tengok tv memang dia tak pergi mana2. Hmmm... tak pelah. Bukan tak biasa pun dia kena tinggal. Lepas balik dari amhil Fahim ngan Firas, Ain tangok Faiz tak de kat rumah. Aikkk dia pergi mana. Tak da pun main depan rumah. Haihh manalah budak ni pergi. Tiba2 Ain nampak kertas A4 yang dikoyak dua. Ingatkan kertas apa. Rupanya...



Nampak tak? Tak pe kita zoom sikit.




Nota tu tulis...
"Mama Faiz pegi taman.
Ain tau lah taman mana dia pergi. Taman permainan kat belakang rumah. Mulanya agak marah juga, tapi hati sejuk sikit bila Faiz berusaha untuk menulis nota tu.

Haihhhh Faiz....Faiz....

posted from Bloggeroid

4 comments:

Normi Nieza said...

good boy..:)

Mawar Putih said...

alolo... comeynyer tinggalkan nota.

Mrs Velentine said...

alolo...pintarnya dia

Nurfaezah Abdullah said...

hehehe siap tinggalkan nota plak tu

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff