my nuff

Akhirnya Dapat Juga...


Berminggu2 Faiz minta akak belikan mainan B-Daman ni... haihh.... bila tak belikan sampai merajuk-rajuk....hmmm... anak.. anak....
Ada sekali akak belikan mainan tapi salah... bukan mainan B-Daman....
"Mama, ni bukan b daman"
Erkkkk.... yeke.... mama mana kenal mainan b-daman tu macam mana...
Bila ada kartun b-daman kat tv, terjerit Faiz panggil akak sebab nak tunjukan macammana rupa B-Daman tu...
Akhirnya tengahari tadi akak belikan juga... minta2 tak de lagi request mainan dari Faiz....

posted from Bloggeroid

5 comments:

nanakimie said...

hehe,nana tau mainan ni dari anak buah....sibuk suruh atok dia beli b-daman..nengok harga boleh tahan mahal jugak,huhu

Farah Waheda Wahid said...

akhirnya dapat juga b-daman ni ek...ooo, ini mesti tengah trending kalangan budak2 kecik ni...

Normi Nieza said...

wah..suka la faiz tu..:)

Nurfaezah Abdullah said...

first time fae dgr mainan b-daman hehe

dhati adiana said...

aritu kene pasangkan tuk aniq.. leh tahan gak susah nye.. hahhaha :)

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff