my nuff

Bila Suami Minta Kahwin Lagi

Ngerikan baca tajuk entri akak kali ni kan... Isteri mana yang sanggup bermadu dengan rela hati. Kalau ada pun 1 nibah 1000 orang. Tak salah kalau suami tu nak kahwin lagi, lagipun agama tak larang pun. Tapi mesti kena dengan caranya. Kalau tak mampu serba serbi, makan pakai, kereta rumah, isteri tolong bayar sekali, baik simpan je hasrat tu. Nak kahwin lebih dari satu tak ada masalah. Bila keperluan isteri serba serbinya cukup, dari segi material atau pun KASIH SAYANG semua nya cukup. Sampai isteri tu rasa berlebihan pulak, rasanya boleh kot kalau nak kawin lain. Sampai ada yang menyampaikan pada isteri tu "untung ko dapat suami macam tu" dan hati isteri tu pun tak menafikannya, Barulah suami boleh suarakan hasratnya tu. Masa tu, mungkin isteri takkan menolak.... Hmmmm.... Akak sendiri????? Hmmmmm.... biar masa yang tentukan....

4 comments:

Mrs Velentine said...

SAMALAH...BIAR MASA MENENTUKAN..HUHU

Anonymous said...

Wow, this paragraph is fastidious, my younger sister is analyzing these kinds of things, therefore I
am going to inform her.

Feel free to visit my site ... affordable seo

Maria Firdz said...

Sy x tolak poligami jika kena caranya.. Tpi pnh gak bncg hal ni... Yg sorg pun x terjaga.. Nk psg dua.. Hehe.. Tahu pun dia..sshnya nak jaga bini..

Hanif Idrus said...

Tiada perempuan yang suka berkongsi suami kecuali suaminya benar2 terbaik...
Tapi ada ker...heheheheheh

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff