my nuff

Budak Tahun 1 Cuti Sekolah


Hari ni faiz tak pergi sekolah, sebab cuti sempena UPSR yang bermula hari. Tapi Faiz cuti hari ni je. Teringat masa nak amik UPSR 20 tahun dulu (haaa.... ko kira dik, umo akak berapa sekarang), best.... tak da rasa macam nak ambil periksa pun. Cikgu dulu2 rajin dik oi.... hari2 bagi periksa.... tu pasal lah, masa peksa sebenar tak rasa apa pun, cuma bezanya, masuk je dewan dah ada pensel 2b 2 batang atas meja dengan pemadam.... dapat free dik.... pastu kertas jawapan tu dah siap hitamkan angka giliran segala bagai.... punya lah tip top cikgu2 akak dulu. Masuk dewan peksa bawak badan je.... sekarang tak taulah kalau ada lagi yang buat macam tu.... hasilnya akak dapat 4A dik. Masa tahun tu 4 subjek je dik oi..... hmmmm syoknya zaman sekolah....

posted from Bloggeroid

3 comments:

Normi Nieza said...

muda skit pada cik nor..hihik

Farah Waheda Wahid said...

masa zaman Farah ambik UPSR pun 4 subject jugak...pun sama dapat 4A... ^_^ ngeee...

Kniedaz said...

lama dah tinggal zaman tu....

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff