my nuff

Bukan Rezeki Fahim



Baru2 ni akak ada buatpermohonan untuk masukkan Fahim ke Pra Sekolah tahun depan. Ye lah kan, tahun depan Fahim dah 5 tahun. Jadinya akak nak berubah anginlah pulak. Sebelum ni abang dia akak hantar ke Tabika Kemas. Semalam keputusannya dah dapat. Fahim tak dapat masuk ke pra sekolah. Sebab permohonan terlalu ramai. Budak 6 tahun yang diberi keutamaan. Budak 5 tahun ada 5 6 orang je yang dapat. Hmmm.... tak kisahlah tu. Nampaknya tahun depan Fahim akan sekolah kat Tabika dia sekarang ni. Ok juga kan. Ada cerita tentang Fahim bodek cikgu tabika dia tu. Tunggu.... Nanti akak cerita kan lain kali k. Cukup sampai sini dulu. Nanti akak cecite lagi. Daaaaa.....

posted from Bloggeroid

8 comments:

Farah Waheda Wahid said...

nak baca tu cerita dia bodek cikgu tu...he he he...

Mrs Velentine said...

ala siannya...MV mmg bagi sekolah kat KEMAS je..done milkmeal

CXopportunities said...

alolo. bkn rezeki fahim. tkpe la syg. mane2 pon ilmu tu yg pntg. insyaAllah kan kaq :)

Budak Kampung said...

xpela...rezeki ada cuma belum yg terbaik untuk fahim kan

Nurfaezah Abdullah said...

ramai jugak ye..

Hanif Idrus said...

Tadika Kemas pun OK...
Anak saya 6 tahun pun tak dpt pra sekolah..

Anonymous said...

- Households with a total income of between 6
and 10 the minimum wage can receive lower costs of insurance,
an 80% reduction of the notary registration cost and access to the guaranteed fund.

To say that President Carter is frugal would be an understatement.
My dog has brought the innocence's of a child, and the pure love
and joy only a dog can bring in to our lives.

Also visit my blog; we hate homophobia

Maria Firdz said...

insha Allah.. thn depan fahim dpt masuk pra sekolah...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff