my nuff

Monday Blues

Salam Isnin semua... Nak cerita pasal hari Isnin ni, omputih kata Isnin ni biru... Akak pun tak paham sebenarnya, kenapa wujudnya istilah Monday Blues ni. Agaknya lepas 2 hari cuti, bila pagi Isnin tu jadi haru biru kot... Tapi bagi akak biasa je, Isnin  ke Selasa atau hari2 kerja yang lain, kalau tak pandai uruskan masa memang semuanya hari jadi biru... Tapi tulah kan, dek terlampau ikut sangat cakap omputih tu sampai kita lupa kelebihan hari Isnin dalam Islam... Akak google2 jumpa link INI Antara kelebihan atau peristiwa yang berlaku pada hari Isnin ni ialah kelahiran Nabi junjungan kita. Ada banyak lagi, boleh ge baca sendiri. Hmmm.... jadi sama ada Isnin tu biru atau tak, korang yang tentukan sendiri...
Daaaa........

2 comments:

Maria Firdz said...

insha Allah xde monday blues... smnagt3... hehe

Bin Muhammad said...

Tak perlu ada sebarang istilah untuk hari pun... Orang barat saja je buat hasil dari kisah/kejadian yg tidak wajar kita contohi. Puasa sunat adalah terbaik di hari Isnin dan Khamis.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff