my nuff

Bila Hati Sudah Hitam



Dalam tempat ibadah pun sanggup nak mencuri. Itu yang cctv dapat kesan. Yang tak dapat kesan, tak terkira dah banyaknya. Jangan terkejut, kerana pelakunya bukan lelaki je, yang perempuan pun ada yang sanggup buat macam tu. Tu memang dah jenis hati kering dan hitam.

posted from Bloggeroid

6 comments:

ros_reeza said...

Ya Allah moga dijauhkan dari kejadian macam ni. dan moga kita semua sentiasa dilindungi..

nanakimie said...

huhu....minta dijauhkan...

p/s: alhamdulillah kak..rezeki :)

Anna Yasir said...

Dunia di akhir zaman. Ishh

Normi Nieza said...

moga Allah jauhi kita dari prkara mcm nie..aamiin

Mrs Velentine said...

masyallah

Kniedaz said...

dalam tempat ibadah pun masih nak buat dosa huhu...manusia

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff