my nuff

Tak Boleh Derma Darah Sampai Bila2

Korang tau, itu yang ayat yang pegawai kesihatan tu cakap kat akak. Kat lobi ofis akak ni ada buat kempen derma darah. Akak punyalah excited nak pergi derma darah. Tak pernah lagi derma darah. Sebelum ni pernah cuba tapi tak lepas sebab tekanan darah akak rendah. Kali ni nak cubalah, manalah tau bila badan dah menggebu ni harap2 bp akak oklah... tapi camtu juga... haihhh... terbantut niat suci akak nak korbankan darah sempena hari raya korban ni... sedey tau....







Tu antara gambar2 yang akak sempat snap... tak dapat derma darah, snaplah gambar org yang tengah menderma...

posted from Bloggeroid

2 comments:

Kesuma Angsana said...

takpelah niat baik tu dah ada !

Fifi Nadhrah said...

niat pon da dapat pahalekan.. alhamdulillah fifi pernah menderme.. 2 3 kali jugak..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff