my nuff

Banjir Oh Banjir



Haiii... bila lah hujan nak berhenti ni.
Semalam cerah sikit, tapi hari ni hujan dari pagi.
Kejap lebat, kejap gerimis je.
Kat Temerloh ni dah banyak tempat yang dah dinaiki air.
Akak harap sangat rumah akak tak kena banjir.
Memanglah rumah akak jauh dari sungai, tapi ada paya dekat kawasan rumah akak tu.
Tadi jalan-jalan tengok air sungai, rupanya dah ada jalan yang ditutup.
Sesiapa yang datang dari Triang memang tak boleh masuk Temerloh sebab air sungai dah melimpah kat Kampung Pangsenam.
Kalau camtu kalau akak nak balik Bahau memang tak boleh lalu situ lah.
Haihh.... Minta-minta semuanya segera berakhir.
Kesian pada mangsa2 banjir yang termasuk  kawan-kawan akak yang duduk kat Kuantan nun.

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff