my nuff

Nak bayar bonus punya pasal



Start tahun depan, tarif elektrik naik lagi ke dah naik dah. Memang sakitlah. Semua benda nak naik sekarang ni. Minyak, tol, gula. Gaji tak naik2 juga. Tapi bersyukurlah, Malaysia masih aman. Macam hampeh je kan ayat tu. Semua benda nak kena jimat. Tapi nak jimat macam mana bila keperluan melebihi kemampuan. Akak ulang lagi sekali KEPERLUAN ok... bukan kehendak. Kalau kehendak bolehlah ditahan2. Kalau keperluan macam mana pulak...

posted from Bloggeroid

2 comments:

syahmi said...

Tidak benar

Anonymous said...

Ya ..ahamdulillah..malaysia masih aman..anak-anak kita belum lagi kelaparan lg seperti anak-anak di Syria..Gaza Myanmar...yg meninggal dunia kerana kesejukan..renung2kan dan sama2 lah kita muhasabah diri

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff