my nuff

Tolong Cik, Anak Saya Sesak Nafas


Korang pernah tak dengar iklan tu kat Suria.FM.
Terus terang akak cakap, kalau iklan tu keluar akak tukar channel lain.
Sebab macam tak logik sangat.
Takkan lah no telefon pun tak, alamat rumah tak tau.
Adeh...
Alasannya baru pindah.
Kalau baru pindah pun takkan sorang2 je duduk kat situ.
Tak de jiran ke.
Lepas tu tak de saudara mara ke.
Akak taulah niat keluar iklan tu nak bagi peringatan supaya lebih sedia dengan semua maklumat tu kalau berlaku kecemasan.
Tapi boleh buat yang logik sikit tak.
Kesudahan...
"Cik, Anak saya tak bernyawa"..
Boleh gitu..

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff