my nuff

Cerita Sebalik Hujan


Ada yang gembira bila hujan turun
Ada yang mengeluh bila hujan turun

Pergi Kemas Kereta Tu!!!


Malam tadi Ain mengarahkan Faiz ngan Fahim kemas kereta.
Sebab penuh dengan sampah sarap diorang sampai tak tau ni kereta ke lori sampah.
Memang Ain tak bagi diorang buang sampah keluar kereta.
Sebab tu segala plaktik jajan ngan gula-gula ada dalam kereta tu.
Biasa nya Ain yang kemas sendiri.
Tapi semalam Ain rasa kena ajar anak2 tu tanggungjawab sikit.
Mana tak nya, makan mi goreng dalam kereta tapi polistrin mi tu biar cam tu je.
Tak leh jadi ni.
Akhirnya malam tadi Faiz ngan Fahim kemas kereta kancil tu.
Dibantu oleh papa diorang.
Tapi macam biasa lah.
Fahim mesti mengelat.
Penat lah, seluar basah lah.
Faiz yang kat luar dah terjerit panggil nama Fahim.
Hmmm... Fahim Fahim...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff