my nuff

(Blog) Mari masuk henfon PCL


Masa jalan2 (BW lah tu), jumpa segmen ni...
Leh join... Klik SINI

150 Juta - Fynn Jamal

Ain selalu dengar lagu ni....
Tapi tak pernah beri beri perhatian...
Sebab macam lagu biasa je...
Tapi pagi tadi dengar satu-satu patah lirik dia...
Hmmm...
memang menarik....
Sebab kena ngan Ain.... Hehehehe

Untuk kali ke seratus lima puluh juta

Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”

Eh dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”
“Saya kenal sayang saya”

Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua

Berdua-duaan Dengan Lelaki Lain

Psttt....
Meh sini nak bagi satu rahsia...
Kengkawan nak tau, Ain selalu berdua-dua dengan lelaki lain...
Hubby Ain tak tau...
Boleh katakan hari-hari Ain berdua-duaan dengan lelaki lain...
Lagi hebat, Ain berdua bukan lelaki yang sama tapi lelaki yang berlainan...
Tapi bernasib baik sebab tak pernah sekali pun Ain kena tangkap basah ke tangkap khalwat ke...
Nak tau sebab apa?
Sebab



:



:



:



:


:

Ain berdua dengan lelaki Ajnabi tu dalam lif je...
Huhuhu....
Boleh tak pagi Jumaat ni wat citer macam tu...
Tak patut tak patut....


P/S:  Apa lah kenanya ngan Ain ni, pagi Jumaat dah merapu...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff