my nuff

Faiz mengemas

Hai...

Dah besar anak Ain ni...
Dia sekarang dah tidur dalam biliknya sendiri...
Macam budak lain, dia nak biliknya kemas selalu..
Tapi biasa lah, cara kemas budak 7 tahun memang buat mamanya geleng kepala...
Huhuhu


Firas buah hati mama

Firas masih belum sihat sepenuhnya. Semalam dia muntah ngan cirit birit. Hari ni nampak ok sikit, dia dah b.a.b mcm biasa. Muntah pun tak lagi. Tapi still nampak lemah dan merap (nak kdna dukung je).

Tengah Follow Drama2 Ni Sekarang

Sekarang ni ada beberapa drama kat TV yang Ain ngan Hubby tengah follow...

Setiap Isnin - Khamis 7.00 Malam

Bagus citernye.... Sejuk mata tengok pelakon2nya yang bertudung litup... Tapi ada gak yang seksi... Huhuhu.. Yang specialnya lagu temanya dinyanyikan sendiri oleh heronya Fahrin Ahmad... terbaik....

 Setiap Isnin 9.00 malam
Yang ni baru je mula Isnin lepas. Drama tentang macammana keadaan anak tu bila ayah tidak bertanggungjawab.. Sebab Ain nak tengok ialah kerana Johan Asari, lepas Juvana, baru ni dia berlakon watak jahat macam tu lagi...

Setiap Selasa 9.00 Malam 
Cinta Qaseh Bukan Milik Mu... Hahaha...
Tu antara bait dalam lagu tema drama ni...
Konflik Cinta 3 Segi...


Setiap Jumaat 9.00 Malam
Cerita pasal cinta tiga segi, Psyco, mencari erti cinta Tuhan yang sebenar...

 Setiap Isnin - Rabu 10.00 Malam
Drama adaptasi dari novel Sehangat Asmara...

Setiap Khamis - Jumaat 10.00 malam
Sapa pernah baca novel Cinta Kau Dan Aku - Siti Rosmizah, mesti akan tengok drama ni juga

 
 Setiap Isnin - Selasa 5.00 ptg
Hahaha.... Bleh tak.... Cerita ni dah bape kali ulang, tapi Ain tetap nak tengok tanpa jemu...
Auranya masih kuat...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff