my nuff

Yuran PIBG RM70

Untuk pertama kalinya Ain hadir mesyuarat PIBG.
Mesyuarat kali ni di rasmikan oleh Timbalan Menteri Pengajian Tinggi YB Dato' Saifuddin bin Abdullah.
Pak Menteri ko rasmi mesyuarat PIBG. Kelas.....
Ain ge mesyuarat ni sebab nak tau berapa yuran PIBG.
Sekarang kan yuran sekolah mana ada lagi.
Jadi yuran PIBG akan dinaikkan..
Akhirnya mesyuarat bersetuju untuk membayar yuran RM70.
Minggu depan dah start kena bayar.

Sabtu minggu ni

Salam sabtu semua,
Apa aktiviti kengkawan hari ni.
Hari ni Faiz ge sekolah sebab ganti cuti raya cina ari tu.
Hari ni juga ada mesyuarat pibg kat sekolah faiz.
Kena pergi tu sebab nak tau bape yuran yg kena bayar.
Fahim ngan Firas plak camna.
Atas permintaan ramai taska diorang buka hari ni.
Tapi kena bwk makanan sendiri.
Pastu kena bayar rm10 seorang sebab kira byr ot pengasuh yang datang keje tu.
Oklah tu kan...
Kalo tak payah juga...

P/s sesuatu yg dinanti sebelum ni dah pun dapat semalam. Alhamdulillah...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff