my nuff

Sedihnya

Duk dalam kereta dengan anak2 sementara tunggu papa diorang selesai solat.
Lepas tu ain plak nak ge solat.
Berhenti rehat jap kat genting sempah sebelum balik temerloh.
Sambil layan lagu aljannah dari mawi tetiba rasa sedih sangat.
Teringat kan kereta persona yang ada katbengkel tadi.
Syshdu rasanya.
22 okt lepas kereta tu kena curi, 19 nov jumpa balik tapi dalam keadaan yang mendukacitakan.
Dan tadi bila ge tengok balik kereta tu, rasa sedih semacam.
Kereta tu banyak jasanya dan kenangannya tersendiri.
Dijangkakan dua minggu lagi baru siap..
Huhhhu....


Bila Firas Jumpa Tangga

Salam sabtu semua,
Hari ni Ain ada kat Seremban rumah adik.
Rumah adik ain ni ada tangga.
Alamak...
Firas punya lah excited nak panjat tangga tu.
Kat umah ain mana ada tangga.
Kalo balik kampung pun tak da tangga lagi.
Bahaya ni....


BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff