my nuff

Semakan Buku Rekod Perkhidmatan


Hari ni ada orang HQ datang nak buat semakan BRP.
Siapa keje kerajaan mesti ada  BRP ni.
BRP ni sejarah perkhidmatan di perkhidmatan awam.
Kat dalam tu ada tercatat tahun mula kerja, kursus2 yang pernah disertai, peperiksaan, tangga gaji, anugerah yang pernah diterima dan paling penting sekali rekod cuti dan FAEDAH GANTIAN CUTI REHAT (GCR).
Nape Ain besarkan GCR tu?
Sebab bila kita pencen je, itulah ganjaran pertama yang kita dapat.
Jadi, pada penjawat2 awam rajin2lah semak BRP tu sekurang2nya setahun sekali.

Suka Suki Di Aquaria KLCC

Sebenarnya tak plan pun nak ge Aquaria ni....
Tapi bila dah sampai KLCC, adik ipar tanya nak masuk dalam ke nak pusing2 kat luar je...
Spontan terus cakap nak ge Aquaria...
Tiket masuk dalam????
RM38 dewasa, RM28 Kanak-kanak...
Tapi Ain dapat pakej family RM99
Hmmm ok gak... Kalo tak de pakej kena bayar RM132.... Phewwww...
Jom follow kami anak beranak jalan2 di Aquaria KLCC...










bergambar satu family

Terima Kasih untuk adik dan suaminya yang sudi layan karenah kami anak beranak...


BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff