my nuff

Telinga Firas Berair

Firas sekarang selalu tak sihat.
Demamnya kejap baik kejap datang balik.
Mungkin faktor cuaca sekarang yang panas sangat kot
Sebab tanya anak kengkawan lain pun sama gak
Tapi yang merisaukan Ain, tiap kali Firas demam, telinganya mesti berair.
Kalo bawa ke klinik, doktor kata panas dalam pastu dapat ubat telinga..
Huhuhuhu...
Kengkawan ada apa2 petua ke ubat lain ke untuk elak telinga berair masa demam..
Kesian tengok Firas...
Sakit tu...

Bukan Firas je yang kena, kadang2 Fahim pun kena juga...
Tiap2 malam papa diorang servis telinga diorang ni...
Kalau Fahim oklah, dia tahan sakit...
Tapi Firas kecik lagi, mesti nangis...

Idea Giler Masa Bawak Kete

Kalo Ain bawa kete, Ain selalu terpikir alangkah bagusnya kalo ada pembesar suara atau apa aja yang boleh menghubungkan kita dengan pemandu lain.
Ye lah, kalo orang tu bawak kete tak senonoh ke, kita boleh terus TEGUR diorang.
Ataupun kalau lampu brek tak menyala ke, pintu tak tutup rapat ke, apa2 ajalah yang boleh mendatangkan bahaya, kita boleh terus bagi tau.
Sebab kadang2 kita sendiri pun tak perasan lampu brek kete kita tak menyala.
Korang mesti kata apa gunanya hon kete tu, gunakanlah..
Memang lah berguna tapi kekadang diorang ni tak paham.
Kalo Ain pun, bila ada orang hon, Ain tak tau apa yang diorang maksudkan...
Ain buat salah ke, yang hon Ain tu kengkawan Ain ke...
Tapi tapi tapi...
Mana mungkin boleh buat semua tu kan...
Sebab tu Ain namakan idea giler...
Idea giler pagi Selasa ni...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff