my nuff

Pak Nil Keluar!!!!

Alahai...
Tak seronok lah lepas ni..
Sapa lg yg tinggal yang boleh buat ain tertarik nak tengok....
Yang gempak2 semua dah kuar....
Kengkawan rasa  sapa yg ada harapan menang mcsm2 ni....
Rasa2 mcm celina tu ada chance....
Apapun memang sedih lah td...

Selamat Hari Ibu

Selamat hari ibu untuk mak tersayang Pn. Rasidah Binti Ahmad.
mak ada segala2nya untuk kak long dan adik2
sayang mak selalu dan untuk selamanya...
kesabaran dan ketabahan mak jadi inspirasi untuk kami adik beradik....
 selamat hari ibu juga untuk adik2, ipar duai, anak2 sedara, mak2 sedara,dan semua teman alam maya yang bergelar ibu...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff