my nuff

Memang Kurang Ajar

Ain ni tak de lah heran sangat cerita pasal dunia retis ni....
Tapi tang citer afiq ngan mak dia ni memang Ain agak emo sikit.
Terbaru Ain baca kat Beautifulnara, pompuan pendek akal tu kata mak afiq tu kurang siuman...

Eina tak tahu nak cakap. Kalau Eina cakap, nanti orang kata Eina kurang ajar pula. tapi Eina rasa, mak Afiq kurang siuman kot. Orang dah bagi notis tujuh hari pun, dia masih tidak takut…sedangkan dia tak ada bukti. Dia masih nak lawan. Tapi tak apa, kita teruskan (saman). Kita tengoklah nanti siapa, menang siapa kalah. Mak dia memang tak ada bukti. Apa yang dia cakap adalah fitnah - Boleh baca lebih kat SINI

Perghh....
Manalah akal si afiq ni, pompuan macam tu yang nak dibuat bini....
Pompuan tu pun satu, anak orang tu ko peluk2 tapi mak dia ko kutuk2.
Kan lebih baik kalo dia hanya diam je.
Harap si afiq tu fikir balik sapa yang patut dia sebelahi sekarang...

Kosong Kosong Kosong

Salam selasa semua.
Apa khabar ?
Sihat ke?
Keje ke duk rumah je?
Tengahari ni makan apa?
Hahaha...
Nampak tak kemerapuan telah bermula.
Payah gak bila ada blog ni...
Sepanjang masa kena fikir kan bahan apa yang nak ditulis kan blog ni kan.
Macam hari ni, Ain memang betul2 kosong.
Kengkawan pernah tak hadapi masalah macam ni.
Yelahkan.. bila dah jadi blogger kena lah ada tanggungjawab utk update blogkan..
Takkan nak biarkan bersawang plak...
Hmmmm...fikir fikir fikir...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff