my nuff

Berita Hari Ini - SETUJU, ERKK, RISAU

Baca surat khabat hari ni, macam2 perasaan yang datang.
SETUJU

Utusan 22.05.2013

Datuk Presiden Cuepacs gesa boikot AirAsia.
Ni untuk kakitangan kerajaan lah.
Sebelum2 ni kalo outstation memang naik MAS.
Tapi sejak kebelakangan ni selalu guna AA tu.
Bagus juga cadangan Datuk Presiden tu.
Biar jadi pengajaran untuk AA.

ERKK

Utusan 22.05.2013 Sisipan Mega

Ce kengkawan tengok ayat yang kat tepi.
Biar betul si Farah ni.
Ataupun typing error.
Kalo betul, memang berani giler Farah ni buat pengakuan.
Tapi kalo typing error plak, lebih baik tuan editor Utusan semak betul2 lain kali.
Buat malu je.
Dibuatnya Si Farah ni saman malu bukan ke haru jadinya

RISAU

Harian Metro 22.05.2013


Huaaa....
Mintalah dijauhkan.
Anak tu sebaya ngan Firas.
Dan mesti peberet nya sama macam Firas gak suka masuk bilik air.
Sebab tu Ain memang pastikan ada benda yang menakung air dalam bilik air.
Walaupun mangkuk kecik.
Moga diberi ketabahan untuk ibu anak itu.
Huhuhuhu...




Sedih Sangat

Jalan2 kat Muka buku tadi, terjumpa cerita ni.
Tiba2 rasa tersentap dan sedih sangat.
Balik dari solat zohor nampak sesorang terbaring di tepi jalan.. Rasanya masa aku nak gi masjid tadi dia memang dah terbaring kat situ..
Hati aku rasa tak seda...p plak.. Allah bagi aku mata boleh melihat, dan punyai perasaan, aku patah balik.. Aku tengok cover motornya pecah.. Tpi kledarnya jauh dari motonya.. Aahh sudah.. Accident ke dia ni..
Aku pun ambil topinya dan cuba menghampirinya..
Aku belek2 dalam bakul motornya rupanya dia ni pengutip sisa2 tong, tin dan barang2 lusuh..
Tiba aku nak tenang2 dia pengsan ke tidur ni.. Rupanya dia tidur..
Alhamdhulillah.. Tidur nyenyak rupanya.. MasyaAllah... Kedudukan aku ni sebenarnya jauh lebih baik berbanding hamba Allah ni.. SubhanaAllah...
Cekalnyalah manusia ni dalam mengharungi hidup.. Boleh saja dia meragut, mencuri dan lain2.. Tapi dia memilih pekerjaan yg jauh lebih halal dari semua2 tu..
Allaahuakbar... Syukur alhamdhulillah....

Kita selalu mengeluh rasa susah, tanpa kita sedar, ada insan lain yang lebih susah dari kita.
Syukur pada Ilahi atas nikmat yang Ain dapat selama ini.

WW: We Are Family

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff