my nuff

Kawan makan kawan...

Kalau tengok drama tv skrg ni banyak sgt cerita kawan makan kawan...
Tak de feel nak tgk tv skrg ni...
Buat kan kita tertanya2 adakah kawan2 yg ada sekeliling kita macam tu juga...
Drama tv3 yg kul 7 tu teduhan kasih, pasal kawan makan kawan
Drama kat mustika hd dahlia pun cm tu gak...
Huhuhu

Penceramah Tak Sampai Lagi

Alamak...
Manalah penceramahnya ni...
Dari kul lapan tadi tunggu..
Sampai sekarang tak sampai lagi...
Tengah excited nak kursus ni..
Napalah tak datang dari semalam.
Hari ni ada kelas, hari ni baru bertolak dari Putrajaya..
Kul bape nya nak sampai temerloh...
Grrrr....

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff