my nuff

Cat yang keluar

Tinggal sorang jejaka dalam masterchef kali ni.
Tak macam yang musim lepas, lelaki lagi hebat.
Cat dalam masterchef ni nampak macam underdog.
Tak bape menyerlah tapi mampu kekal untuk jadi 8 terbaik.
Cat dapat sumbangkan rm7000 utk mercy malaysia...

Buat Duit Dengan JobDiRumah

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

JDT di hatinya

Sabtu lepas suami dapat lepas kan gian nya untuk tengok bola secara langsung kat stadium.
Sebenar nya risau gak nak lepas dia pergi, sebab game yang dia nak tengok tu game konroversikan..
Lepas tragedi kat stadium kuantan tu, risau juga.
Tapi dah dia nak pergi juga, lepaskan juga, asalkan suami gembirakan.
Doa je lah semoga semuanya selamat.
Pasal kereta mana nak bawa ge bukit jalil pun kena bincang betul2.
Sebabnya masa tragedi kuantan ari tu, kawan suami orang pahang tapi bawa kete plat johor.
Malang nasib dia bila cermin keretanya kena pecahkan.
Masa suami nak pergi tu, Ain tak tanya pun dia sokong mana.
Ain ingat kan dia sokong Pahang.
Yelah kan, lahir kat Pahang, sekarang pun duk kat pahang.
Tapi rupanya suami sokong johor.
Nak buat camna, lebih separuh dari usianya di habiskan di negeri selatan tu.
Masa ge bukit jalil tu sempat lah suami shopping...

Mafla Johor Harimau Selatan


Baju Untuk Anak -Fahim dah pakai dulu


Jersi untuk diri sendiri...

Balik je dr bukit jalil ari tu, suami dah cakap dulu, masa final nanti nak pergi lagi.
huhuhu... tengah planning nak ge mana plak masa suami ge tengok bola..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff