my nuff

Syura juara masterchef selebriti musim 2

Waaaaa...,, sedihhhhh....
Bukan sedih sebab syura menang tapi terharu sangat bila tgk dia happy sgt sbb dapat ge paris ngan suami dia....
Soo sweet....
Tahniah untuk syura.....
Tercapai hasratnya nak hantar mak dia pergi umrah..
Tahniah tahniah tahniah.....

posted from Bloggeroid

Firad dengan 2 budak botak

write some
Kalau dapat tengok citer upin ipin, memang dia duduk senyap je. Minat betul Firas dengan budak botak tu. Tapi ok juga sebab ada juga benda yg boleh buat dia duk diamkn...

posted from Bloggeroid

Cubaan 123

Saja nak try guna bloggerdroid...
Aduh..,,
Akak dah ketinggalan dik...
Baru terkedek2 macam itik pulang petang.,...

posted from Bloggeroid

Bila Fahim Bertemu Aniq...



Bila Aniq balik kampung, Atuk tak risau sangat.

Kalau Fahim balik kampung pun, Atuk masih boleh tarik nafas lega

Tapi....
Bila Aniq dan Fahim balik kampung serentak,
Atuk mula susah hati.
Sepanjang masa mata mencari mereka berdua.
Sepanjang masa aktiviti mereka berdua dipantau.
Sebab bila Aniq Fahim bergabung...
MELETOP

Segala macam benda di masukkan dalam kolam ikan atuk.
Anak2 ayam atuk pendek umurnya sebab kena ketuk.
Burung2 habis terbang sebab sangkar kena buka.
Telur ayam itik tak sempat dikutip dah pecah kat sarangnya...
Memang patut pun atuk susah hati bila Aniq Fahim ada sekali.
Tapi atuk tak boleh cakap apapun..
Hanya mampu "Haiii cucu cucu..."
Hehehehe

Kesan Jerebu Kena Kat Fahim

Aduh...
Dek jerebu yang melanda Fahim dah mula kena selsema semalam.
Pagi ni pulak dia dah batuk2.
Ain dah jangkakan mesti dia yang terawal akan kena sebab sejarah semput dia sebelum ni.


Harap2 cepatlah Fahim sembuh.
Dah berapa lama dia tak kena semput.
Sejak 2 tahun Fahim tak de lagi kena semput.
Haihhh...
Kalau Fahim diserang semput memang teruk.
Sampai kena ambil gas kat klinik.
Bilalah jerebu ni nak berakhir..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff