my nuff

Budak 1 Tahun Mati Lemas Dalam Baldi

_Anak sedara ezrol mati lemas dalam baldi malam tadi kat semantan ni_
Ketar tangan bila baca sms dari suami bagi tau kejadian malang tu. Umur budak tu baru satu tahun. Suami Ain bagi tau, masa kejadian tu mak budak malang tu tidur sebab demam. Yang mengawasi si kecik tu, kakak yang berusia 3 tahun. Ayah budak tu pulak sedang berbual dengan jiran depan rumah. Masa suami lalu depan rumahnya malam tadi memang nampak ayah budak tu berbual2 depan rumah. Kejadian malang tu disedari bila si ayah masuk ke rumah, dan anak malang tu dah tertangkup dalam baldi yang ada air. Aduh hai..... kesiannya...
Macam mana tu. Tak nak salahkan sesiapa. Dah mungkin takdir anak tu meninggal begitu. Kena ambil iktibar dari kejadian tu. Huaaaaa sedih,,, tetiba teringat kat Firas..... haihhhh... minta dijauhkan semua tu...

posted from Bloggeroid

Welcome Arif Husaini

Ini anak sedara Ain yang baru.
Nama dia Arif Husaini bin Shamsul Kamal.
Lahir pada 01.07.2013.
Comel tak...
Macam ada iras seseorang masa lahir dulu...

Hmmm sama tak....
Adalah kan iras sikit2..

Air Kesukaan Fahim

Anak yang sorang ni memang senang kalau bab makan.
Bagi je apa, semua dia makan takkan menolak.
Seleranya lalu je, walaupun baru lepas makan.
Tapi tang air minum plak, Fahim tak berapa suka air manis.

Hadaplah kat dia macam2 jenis air sekali, dia hanya akan minum sikit je atau main2.
Sebab yang jadi pilihannya...

Air sejuk biasa je...
Haihhh...
Fahim.... Fahim....

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff