my nuff

Mama ada belajar bahasa arab?


Bahasa melayu, bahasa inggeris, matematik, pendidikan islam, semua tu mama boleh ajar saya. Tapi bahasa arab, saya yang ajar mama. Sebab mama kata, masa mama darjah satu macam saya, mama tak belajar bahasa arab. Masa belajar bahasa arab masa mama darjah 4. Itu pun kat sekolah agama rakyat. Dah lah masa tu mama 'rajinlah' sangat pergi sekolah agama. Haihhhh... masuk sekolah menengah langsung tak de belajar bahasa arab. Tak pe mama. Nanti saya ajar mama bahasa arab. Ustaz saya dah ajar kat sekolah.

posted from Bloggeroid

Langit Hitam

Gambar2 ni Faiz yang tolong ambilkan masa perjalanan balik petang semalam.









Sampai je rumah, memang hujan turun selebat2nya.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff