my nuff

Habis Jahanam

Sekali lagi soalan yang sama bermain kat kepala otak ain ni. Anak2 ain ni rasanya semua lelaki. Tak de pompuan. Tapi diorang2 minat sangat lah nak main barang make up mama. Haihhh....





Yang tukang selongkarnya si kecik Firas, yang tukang operatenya si abang Fahim. Aduh,....
Tu yang Ain jumpa bangkainya, krim BB Safi Rania Ain ntah mana plak diorang campakkan,,,,
Haiii,.,, anak.... anak....

posted from Bloggeroid

Sapa Nak Beli Kuih Raya

Tolong adik jual kuih raya...












Satu RM26
Dua RM50
Pembelian 5 botol keatas, RM24 sebotol..
Dijamin pasti sedap....
Boleh tempah sekarang.
Call 0127048690 atau 0172382314

posted from Bloggeroid

Borang oh borang


Pagi ni Ain dah sibuk isi borang pendaftaran pra sekolah untuk Fahim. Dah janji dengan ofismate nak hantar hari ni. Alhamdulillah, semua dokumen sokongan yang dikehendaki dah ada. Tunggu pengesahan dari bos je.
Tapi bukan itu yang nak cerita sebenarnya. Cuma nak tau, kalau bab isi borang ni sapa yang bertanggungjawab, siisteri/ibu atau sisuami/bapa. Kalau Ain, memang sah2lah Ain yang kena isi. Tang dokumen sokongan plak, kalau setakat salinan ic suami ke, surat beranak anak ke, semuanya ada dalam simpanan ain. Cuma bila bab pengesahan pendapatan suami je, ain kena minta tolong suami.
Kat ofis ain plak ada juga, ain tengok brader ni yang buat semua, kalo bab2 daftar2 ni memang dia yang buat. Ada juga seorang akak ni, memang tak tau menahu pasal isi borang ni, bila dia amik borang pra sekolah ari tu terus dia bagi pada suaminya. Bila suami dah settle semuanya, dia tolong hantar je... hmmmm terbalik pulak.
Kengkawan plak macam mana.

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff