my nuff

Faiz....Rebah Dihujung Perjuangan...

Semalam hari pertama FaiZ berpuasa. Nampak kesungguhannya. Waktu tengahari, lepas ambil dia kat sekolah, dia ok lagi. Walaupun dia mula mengadu haus, tapi masih boleh ditahan. Masa kat kedai pun, dia baring je. Tahan pada godaan2 makanan ringan yang ada kat kedai. Lepas tu Faiz ikut Ain ke ofis. Pun masih ok lagi. Tapi bila balik rumah petang semalam, ketahanan Faiz mula goyang. Ini semua sebab Fahim makan depan dia. Fahim makan gula2, kismis. Faiz pandang je. Tapi bila Fahim bawa pinggan lauk daging masak kicap, ketahanan Faiz terus lebur. Dalam tak sedar dia pun makan sekali dengan Fahim. Huhuhu. Masa tu dah 6.30 ptg. Ada sejam lagi nak berbuka. Haihh.. Faiz... Faiz....hari ni nak tgk, dia berjaya ke tak....




posted from Bloggeroid

Makin parah

Aduhai, dugaan bulan puasa. Demam lah plak. Sekarang ni ada kat klinik ambil ubat ngan mc. Ingatkan malas nak ge klinik. Cuti rehat kat umah je. Tapi bila officemate bagi tau, rugi cuti rehat. Sebab memang tengah sakit. Baik ge amik mc. Tapi Mc macam mana pun, banyak tanggungjawab kn dilunaskan macam biasa. Huhuhu.

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff