my nuff

Beli Buku Lagi

Tadi keluar kejap ikut ofismate pergi kedai buku. Haihh, Ain kalau dah masuk kedai buku ni memang rambang mata. Nak tak nak mesti ada benda yang Ain beli. Tengok2 juga novel yang dipamerkan kat situ. Hehehe,... nanti dulu, novel yang beli ari tu pun ada yang tak sempat baca lagi. So, kena balik pada tujuan asal pergi kedai buku tu. Nak cari buku ultraman untuk Fahim. Semalam dah belikan sticker dngan pencil box ultraman, hari ni dia minta buku ultraman pulak.
Tapi biasalah..., tak de maknanya kalau beli buku ultraman semata2. Kalau dah belikan untuk Fahim, kenalah beli sekali untuk Faiz.
Hasilnya...


Buku ultraman dan pratulisan untuk Fahim. Yang best nye, ada pencil color ultraman lagi....


Untuk Faiz plak koleksi kisah nabi untuk dia.
Serampang dua mata sebenarnya buku koleksi nabi tu, boleh Ain tumpang baca sekali. Tak pun malam2 sebelum anak2 tidur bacakan dulu buku tu kan.....

posted from Bloggeroid

Nota Faiz Untuk Mama

Ada satu petang, Ain berdua je dengan Faiz (hari yang Ain MC). Bila Ain nak keluar ambil adik2nya kat sekolah, Faiz tak nak ikut. Ain tau aangat dah, kalau dah tengok tv memang dia tak pergi mana2. Hmmm... tak pelah. Bukan tak biasa pun dia kena tinggal. Lepas balik dari amhil Fahim ngan Firas, Ain tangok Faiz tak de kat rumah. Aikkk dia pergi mana. Tak da pun main depan rumah. Haihh manalah budak ni pergi. Tiba2 Ain nampak kertas A4 yang dikoyak dua. Ingatkan kertas apa. Rupanya...



Nampak tak? Tak pe kita zoom sikit.




Nota tu tulis...
"Mama Faiz pegi taman.
Ain tau lah taman mana dia pergi. Taman permainan kat belakang rumah. Mulanya agak marah juga, tapi hati sejuk sikit bila Faiz berusaha untuk menulis nota tu.

Haihhhh Faiz....Faiz....

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff