my nuff

Teringat Kisah Dulu


Sekarang Ain ada kat pekan batu kikir. Sebab suami singgah kat bazar ramadhan nak bawa balik kampung. Pekan batu kikir, omg.... wajar lagi kah dipanggil pekan. Dah tak ada bangunan kedai kayu macam dulu. Semua dah berbatu. Teringat masa Ain tingkatan 1 di SM Batu Kikir ni. Bila hari jumaat, ayah dah tunggu di bawah pokok dengan helmet di tangan. Jalan kaki sikit sampai pekan sebab ayah parking motor kat tepi kedai. Masa tu ayah tak ada lesen. Bila balik kepis lalu jalan kampung. Hmmm memang kenangan.., sekarang ni pekan batu kikir yang pernah menyaksikan jerit perit seorang ayah telah berubah wajah... tapi kenangan tu tetap selamanya

posted from Bloggeroid

Huwaaaa....,. Sapa yang buat ni



Puas cari merata tempat. Bila jumpa macam tu keadaannya. Bila ditanya siapa yang buat? Faiz kata Fahim buat, Fahim kata Firas buat. Adeh..., anak anak.... Nasib baik ada lagi satu, tapi yang tu pun hidup segan mati tak mau. Retak sana, goyang sini. Huhuhu.
Takkan raya ni nak cermin mata baru juga? Aduhai... Atau raya ni melaram dengan kanta lekap? Hmmmm....

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff