my nuff

Servis Dan Motivasi

Apa lagi nak dibuat selain keluar mengabiskan duitkan. Ain temankan adik pergi servis kereta. Sambil tunggu kereta siap layan buku ni dulu. Tu pun buku adik yang memang ada dalam keretanya.







Lepas ni nqk pergi mana pulak, hmmm bermulalah operasi menghabiskan duit. Hahahaha... Plannya nak pergi beli baju casual anak2 untuk raya ni. Baju melayu dah beli ari tu. Lepas tu pergi beli barang untuk buat kuih raya. Yang tu projek adik lah. Nama kak longnya nak buat kuih raya, nannnn hado.... hehehehe
Tapi bukan keluar berdua je, bodyguard 2 orang ni ikut juga,




Muka poyo kan....

Ok... cau dulu... nanti citer2 lagi..., bye

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff