my nuff

Bukan Rezeki Fahim



Baru2 ni akak ada buatpermohonan untuk masukkan Fahim ke Pra Sekolah tahun depan. Ye lah kan, tahun depan Fahim dah 5 tahun. Jadinya akak nak berubah anginlah pulak. Sebelum ni abang dia akak hantar ke Tabika Kemas. Semalam keputusannya dah dapat. Fahim tak dapat masuk ke pra sekolah. Sebab permohonan terlalu ramai. Budak 6 tahun yang diberi keutamaan. Budak 5 tahun ada 5 6 orang je yang dapat. Hmmm.... tak kisahlah tu. Nampaknya tahun depan Fahim akan sekolah kat Tabika dia sekarang ni. Ok juga kan. Ada cerita tentang Fahim bodek cikgu tabika dia tu. Tunggu.... Nanti akak cerita kan lain kali k. Cukup sampai sini dulu. Nanti akak cecite lagi. Daaaaa.....

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff