my nuff

Kesian Firas



Hari ni akak cuti.... Firas demam lagi... kali agak merisaukan sebab tak boleh mkn ubat... mulut Firas sakit... ada keputihan kat tepj bibir, lidah ngan lelangit... jangankan makan, minum susu pun kurang... haihh...
Cepat lah sembuh anak ku.....

posted from Bloggeroid

Beg Sekolah Baru Faiz


Beli beg baru lagi... ni beg ketiga dalam tahun ni. Amboi.... bertuah kan anak sekarang....
Beg yang pertama, beg sandang belakang..
Kesian anak akak dik, beg lagi berat dari tuan..
Roboh bahu anak akak tu..
Jadi akak beli beg tarik... walaupun sebenarnya akak tak berapa berkenan dengan beg macam tu...
Sebab letak buku kat bawah... buku tu kan ilmu, ilmu patutnya tmptnya di atas...



Hmmm yang tu pun dah jahanam... tu yang beli beg baru...
Seingat akaklah, masa akak sekolah dulu, rasanya bukan tiap2 tahun beg sekolah berganti, guna sampai habis walaupun melangkau tahun.... haiii.... untungnya anak sekarang....

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff