my nuff

Akhirnya Jumpa Juga


Puas akak pusing satu temerloh ni cari selipar macam ni untuk firas... akhirnya tadi jumpa juga... tu pun dah memang rezeki firas sebab selipar ni tinggal sepasang je.,,,

posted from Bloggeroid

Bila Hati Sudah Hitam



Dalam tempat ibadah pun sanggup nak mencuri. Itu yang cctv dapat kesan. Yang tak dapat kesan, tak terkira dah banyaknya. Jangan terkejut, kerana pelakunya bukan lelaki je, yang perempuan pun ada yang sanggup buat macam tu. Tu memang dah jenis hati kering dan hitam.

posted from Bloggeroid

Happy Birthday Amirul Faiz

Hari besday hero akak yang sulung. Dah genap 7 tahun hari ni. Besar dah. Rasanya macam baru semalam rasa sakit melahirkan Faiz. Macam ibu2 yang lain, akak pun selalu mendoakan agar Faiz menjadi anak yang soleh, bijak dan berjaya dalam hidupnya... Sayang Faiz selamanya....

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff