my nuff

Zenith Hotel Kuantan

Lambat akak update blog hari ni... akak ge kuantan.... ada farewell bos besar akak.... buat kan Zenith hotel ko.... best gile tempat dia.... akak jadi peghak jap dik.... zenith hotel ni betul2 depan EC mall kuantan,.. suasana hotel tu memang class lah... akak tak delah pergi ke bilik2nya.... dah tentu ada jamuan makan.... lepak kat area ballroom je lah.... bukan kitorang je yang kat situ, banyak lagi agensi lain... yelah.... ballroom je ada 12 ko... tertanya2 gak, bapelah rate bilik hotel zenith ni ye.... kalau bab makan plak, bagi akak yang memang jenis pemakan ni, hmmm biasa2 je.... mana bleh lawan air tangan mak akak... walaupun sekadar gulai sadin campur pucuk ubi.... terbaik woo..... "Mak, nanti k.long blik kepis mak masak lauk tu ea..."

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff