my nuff

Nilai seringgit sekarang



Masuk kereta tadi, nampak duit singgit ni.,.. duit sapa lah ni, kalo x duit fqiz, duit fahim. Duit yang tok diorang bagi semalam.... letak macam tu je... singgit tu... ingat masa akak budak2 dulu.. bangga wei kalo dapat duit singgit.... besar sangat dah tu.. dapat 20 sen pun dah gembira yang amat... simpan elok2... kalo hilang holeh huru hara 1 rumah dek 20 sen tu...
Tapi sekarang, kalo setakat duit syiling.. hmmm.... sebelah mata pun x pandang....

posted from Bloggeroid

Dah Kena Tebang...


Pagi ni bila datang ofis, tgk pokok besar yang ada kat perkarangan bangunan ni dah kena tebang. Tak de lah lagi pokok besar tempat teduh untuk parking kereta. Kenapa lah ditebang pokok tu. Bukannya mengganggu pun...

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff