my nuff

Jalan-jalan Melaka 29-30 Sept Part 1


Hujung bulan lepas akak bawak anak2 ngan mak akak pergi Melaka.
Sambil menyelam minum air sebab akak ada mesyuarat di MITC.
Akak jadi co pilot je, yang jadi pilotnya adik akak.
Petang ahad tu, lepas luruskan pinggang kejap di Alizz Homestay, kami ke Taman Buaya dulu.
Tak citer banyak...
Biar gambar di bawah ni sambung bicara..


Sampai taman buaya, tempat mandi ni jadi tumpuan...
Faiz ngan Fahim, bila jumpa air memang tak ingat lain dah...

Si kecik Firas ni pun tak nak kalah...
Lupa mulut tengah sakit.

Dah penat mandi baru sambung tengok buaya..

Sebelum keluar begambar dulu kat replika bangunan kat Taman buaya ni..

Wahhh... Fahim boleh pegang jambatan KLCC tu... hehehe


                                                   
 Lepas tu kami pusing2 ke Bandar Hilir...
Sambil mencari juadah untuk makan malam...
Nak cari asam pedas, tapi tak jumpa juga...
Esoknya, masa akak ke mesyuarat, adik akak bawak diorang kemana pulak...
Hmmm.... Tunggu....


BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff