my nuff

Tak Boleh Derma Darah Sampai Bila2

Korang tau, itu yang ayat yang pegawai kesihatan tu cakap kat akak. Kat lobi ofis akak ni ada buat kempen derma darah. Akak punyalah excited nak pergi derma darah. Tak pernah lagi derma darah. Sebelum ni pernah cuba tapi tak lepas sebab tekanan darah akak rendah. Kali ni nak cubalah, manalah tau bila badan dah menggebu ni harap2 bp akak oklah... tapi camtu juga... haihhh... terbantut niat suci akak nak korbankan darah sempena hari raya korban ni... sedey tau....







Tu antara gambar2 yang akak sempat snap... tak dapat derma darah, snaplah gambar org yang tengah menderma...

posted from Bloggeroid

11 Things You Didn't know About King Khan SRK!!!


1. His dog's names are Dash, Hulk, Kai & Juicy
(Mak aiii... sampai 4 ekor anjing dia bela..)

2. He's not e good swimmer.
(Patutlah jarang tengok dia berlakon dalam air... ke tak pernah)

3. He does not like to eat ice cream.
(Wah... samalah kita, hahaha perasan)

4. Shah Rukh weight about 70 to 75 kilo
(Hmm... tak de lah besar sangat yekkk..)

5. When he is sad he becomes quite and overcomes it with hugs from his kids.
(Hmmm.... so sweet)

6. During his busy schedule, SRK manage with only 5 hours of sleep.
( 5 jam tidur, kira ok lah tu)

7. As a parent, he likes to believe he is a better father than an actor.
(Oklah tu)

8. King Khan believes in the TINA factor: There Is No Alternative to hard work.
(Betul betul betul)

9. He does not keep a beard as he and his kids find it scratchy.
(Patutlah jarang tengok dia berjambang)

10. SRK's philosophy with people: It is OK if people let you down, their loss not yours.
(Memang pun)

11. He wears his wedding ring on hir right hand.
(Hmmm....sweet).

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff