my nuff

Jalan-Jalan Melaka Part 2

 




Hehehe...
Lambat akak sambung cerita pasal trip ke Melaka yang lalu..
Pada hari akak kena pergi mesyuarat tu, adik akak bawa mak dan anak2 akak ke zoo melaka...
Seronok lah diorang..
Hmmm...
Sepatutnya esok, Fahim kena pergi rombongan sekolah dia ke Melaka juga..
Tapi bila cikgu tanya dia nak pegi ke tidak, dia kata dia tak nak pergi sebab dia dah pernah pergi Melaka..
Punya lah bagus anak itu..
Sendiri tentukan nak pergi rombongan ke tidak..
Tapi tak kisahlah tu sebab bulan 11 nanti akak ada persidangan kat Melaka..
Akak angkutlah diorang semua sekali pergi Melaka...

Kembali Ke Ofis..

Yeahhh.... hari ni balik semula ke ofis. 2 hari sebelum ni akak pergi kerja luar, buat lawatan audit. Akak pergi sekolah kat daerah bera nun... masuk sekolah dalam felda.... syok woo.... dah macam balik kampung sendiri... al maklumlah akak kan anak felda... paling mengimbau kenangan bila pergi Felda Tembangau 1. Teringat kat arwah pak lang akak. Masa dia kerja sebagai kakitangan felda dulu, dia duk kat situ. Selain pergi Tembangau, akak pergi Felda Bukit Mendi dengan Felda Sungai Kemahal.... sapa anak felda? Ce angkat tangan...

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff