my nuff

Suami Ku Dot Dot Dot

Sejak kebelakangan ni dah jadi trend tajuk drama atau novel pasal SuamiKu...
Gambar kat bawah ni baru sikit, cer korang pergi google sendiri tentang SUAMIKU ni, berlambak wei..
Haihhh...
Dah macam tak da idea lain kan.
Pastu jalan cerita hampir sama, kahwin paksa, mula2 benci, lepas tu cinta macam orang gila bayang.

Hmmm.... entah lah ye.
Sungguh pun macam tu, semua karya2 tu ada pengikutnya sendiri. Kannnn...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff