my nuff

Nak bayar bonus punya pasal



Start tahun depan, tarif elektrik naik lagi ke dah naik dah. Memang sakitlah. Semua benda nak naik sekarang ni. Minyak, tol, gula. Gaji tak naik2 juga. Tapi bersyukurlah, Malaysia masih aman. Macam hampeh je kan ayat tu. Semua benda nak kena jimat. Tapi nak jimat macam mana bila keperluan melebihi kemampuan. Akak ulang lagi sekali KEPERLUAN ok... bukan kehendak. Kalau kehendak bolehlah ditahan2. Kalau keperluan macam mana pulak...

posted from Bloggeroid

Sharnaaz Ahmad - Jangan Berhenti Berlakon

Korang mesti kenal dengan pelakon ni kan. Tak payah lah akak nak perkenalkan lagi. Macam-macam cerita tak best tentang Sharnaaz ni. Tapi semua tu akak tak ambil port sangat. Macam biasalah kan akak kalau dah minat dengan seseorang artis ni, akak minat bakat diorang je, bab2 kisah peribadi ni akak tak pernah ambil pusing. Asalkan diorang berlakon. nyanyi best tu semua dan ok untuk akak.
Berbalik pada si Sharnaaz ni, baru2 ni heboh kata dia nak berhenti berlakon. Dan drama 'Bukan Kerana Aku Tak Cinta' adalah drama terakhirnya.

Korang tengok tak cerita ni. Best giler Sharnaaz Ahmad dalam drama ni. Jadinya keputusan dia nak berhenti berlakon tu memang tak patut. Tapi semalam bila borak2 ngan suami akak, dia ada terbaca yang Shahnaaz ni tak jadi berhenti sebab dah dapat banyak tawaran. Hmm... oklah tu. Tapi mesti ada mulut busuk yang kata kisah Shahnaaz nak berhenti berlakon tu gimik semata-mata sebab nak tarik perhatian kan. Apapun tak kisahlah, yang penting lelaki berparut kat kening ni ada lagi untuk menghiburkan kita semuakan...
Jangan berhenti berlakon ye Sharnaaz...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff