my nuff

3 Idiot - All Is Well



Entah kali ke berapa puluh kali akak tengok cerita. Tak pernah jemu. Walaupun dah hafal setiap babak ceritanya tetap nak tengok juga sampai habis. Puas hati dapat tengok kat tv. Selalunya tengok kat komputer je. Dah tu kat astro pulak tu. Walaupun ada iklan, x de part yang kena potong pun kecuali kissing kat tepi pantai tu. Hmm.,, ni kalau tayang kat tv3 memang hancuslah... iklan berlambak2, pastu mesti banyak part yang kena potong. Akak nangis? Gila tak nangis. Ada beberapa part buat akak nangis. Huhuhu... memang terbaiklah...

posted from Bloggeroid

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff