my nuff

Bila Abang2 Pergi Mengaji



Kusyuk anak ni main game kat tablet samsung tu. Almaklum lah, abang Faiz dengan Abang Fahim tak ada. Memang Firaslah yang conquer tab tu. Game yang Firas suka, hmm dah tentulah talking tom tu. Kesian kucing tu kena ketuk dengan Firas. Yang lucunya, Firas akan ketawa bila tom tu pengsan. Dan sekarang ni dah pandai dah suruh tom tu ajuk loghat Jermannya. Macam bunyi keluar dari mulutnya sebab nak dengar tom tu ikut pulak.

posted from Bloggeroid

1 comment:

Maria Firdz said...

Hehe... Masa utk main...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff