my nuff

Mama, Esok Cikgu Suruh Bawa Telur



Jenuh akak nak tebuk telur tu. Bagi mike2 yang terror buat kek memang tak de masalah kan. Mulanya akak pun tak dapat tangkap telur apa yang cikgu Faiz suruh bawa. Telur rebus ke. Takkan telur mantah plak. Diorang ni buat main baling telur. Lepas tu baru Faiz bagi tau nak telur yang ada lubang kat hujungnya. Oooo... Yang macam tu. Hmmm.... Ingat masa sekolah dulu. Ada juga kena bawak telur macam tu. Untuk Faiz akak bagi empat biji. Manalah tau pecah ke.. Atau ada kengkawan dia yang tak bawak. Kannn....

posted from Bloggeroid

1 comment:

Kesuma Angsana said...

hehehe mcam2 budak2 sekolah sakng ni kan !

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff